Latest Comments

Три от най-полезните съветa, ако сте решили да практикувате Ин йога

Три от най-полезните съветa, ако сте решили да практикувате Ин йога
Write By: admin Published In: Fitspiration Блог Created Date: 2017-12-05 Hits: 1149 Comment: 0

Ин йога е нежна практика. Когато енергията ви е твърде нестабилна, умът ви е прекалено активен, независимо дали сте жаден за енергия или чувствате, че имате твърде много от нея, това е подходящата практика за вас.

Тя е пасивна, медитативна практика фокусирана върху съединителната тъкан на тялото. Избирайки Ин йога  вие  позволявате на всички скрити емоции на излязат на повърхността.Толкова много енергия е необходима на тялото ни да съхранява всички подтиснати емоции и чувства.Така че, това което ще получим от Ин практиката е балансиране на ума и тялото, освобождаване от напрежението и повече гъвкавост в ставите.

Ин йога изисква мускулите да се отпуснат, за да се разтеглят. Нужно е търпение, за да могат позите да бъдат направени безопасно и ефективно.

 Три от най-полезните съветa, ако сте решили да практикувате Ин йога

1.Потопете се дълбоко в позата

Опитайте се да дадете на тялото си баланса, от който има нужда. Намерете подходящата дълбочина в позата. Повечето от нас са склонни да пренебрегват болката, защото искаме незабавно да постигнем най-добрият резултат. Имайте предвид, че за да се отпусне фасцията, това е съединително-тъканна ципа, която обвива различни мускули на тялото ни, отнема около 90 секунди средно във всяка поза. Ще забележите, че тялото ви започва да  отговаря след първата минута и ще може да се потопи по-дълбоко  в позата. След като стигнете ръба си, опитайте  да увеличите времето, в което оставате в позата. Преминаването през тази граница обикновено е показателно, че сте успели да се отпуснете максимално.

2.Останете в позата

Преместете се бавно и леко в позата като останете неподвижни. Докато практикуваме Ин Йога подаряваме на себе си достатъчно време да не правим нищо друго, освен да дишаме. Позволете  всяко вдишване да ви помогне да се концентрирате, а всяко издишане да ви води по-дълбоко в позата. Забавете темпото на ума и се потопете дълбоко в себе си.Не позволявайте да чувствате болка в позата.Задръжте позицията като започнете със задържане на поза за 1-3 минути и напред до 5 минути или повече.

3. Вслушвайте се в тялото си

Някои от вас биха могли да останат и по - дълго в позата. Времето, прекарано в тях прилича много на времето, прекарано в медитация. Позволете на тялото си да ви води. Най-добрият начин да подобрите практиката си e като се вслушвате в него. Бъдете предпазливи по време на практика. Когато практикувате йога асаните движат тялото ви и внимателно масажират вътрешните ви органи. Дъхът ви държи в настоящия момент и води ума в спокойно медитативно състояние.

                             

                                                                                                                                                                            Бъдете вдъхновени,

                                                                                                                                                                             Нели